vineri, 3 iulie 2015

Mostre de sictir 3

Stau la ţară. Nu se găseşte pe la noi fibră optică. Aşa că am parabolică, LNB, cablu, buclă, două televizoare, două decodoare, două cartele, ca omul. Ele se strică uneori. Decodoarele. În plus, unele canale nu funcţionează decât când vor ele.
Am sunat să cer nişte explicaţii. Am vorbit cu o domnişoară foarte politicoasă şi care, sunt sigur, stătea cu procedurile în faţă.
I-am zis că aş vrea să-mi înlocuiesc decodoarele cu unele HD. Să văd programele HD (dăăăă...!) şi să-mi meargă toate canalele (mai ales VH1).
Mi-a zis că se poate în următoarele condiţii:
1.       Să cumpăr un LNB dublu din comerţ, pentru că ei n-au pe stoc. (RDS-RCS nu are nimic pe stoc, niciodată).
2.       Să suplimentez contractul existent, dar procedura nu permite decât cu un receptor în plus, adică nu mai mult de trei.
I-am zis că că eu vreau să le înlocuiesc pe cele pe care le am cu unele HD. Şi, ok, cumpăr LNB dublu din comerţ.
Mi-a zis că nu pot suplimenta contractul decât până la trei receptoare, deci încă unul e maximum posibil.
...
Am înghiţit şi i-am zis că ştiţi ceva, hai s-o luăm de la capăt, mintea mea nu poate procesa informaţiile primite, m-aş bucura să mi se spună ceva logic. Deci, am două decodoare, le dau la gunoi şi vreau alte două. HD. În chirie sau le cumpăr, nu contează.
A oftat şi mi-a zis că singura opţiune e să fac un nou contract, că pe cel existent pot suplimenta până la maxim trei.
Am avut senzaţia că vorbesc cu un robot.
 I-am zis că aş fi fericit cu o explicaţie logică.
Mi-a zis că nu se poate suplimenta contractul decât până la trei receptoare. Aşa e procedura. Sau să fac un nou contract, pentru altele două.
...
I-am zis că mă mai gândesc. Nişte mânuţe din capul meu s-ar fi dus spre beregata celui care a scris procedura.
M-a întrebat dacă mă mai poate ajuta cu ceva.
Am avut senzaţia că vorbesc cu un robot. M-am gândit să-i spun că da şi să-i dau să tasteze un cod, să văd dacă e om sau nu.

I-am zis că sărut mâna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu